...

Un suflet gol. Un semn in noapte.
O fuga de nebun
Un ideal atins discret. O adiere de speranta.
O-mbratisare. Un sarut timid
Un inceput fara sfarsit....
Un vis pe care n-am sa-l dorm.






La pieptul tau as vrea sa stau
Sa-ti simt iubirea cum ma arde
La pieptul tau as vrea sa stau
Sa simt cu tine, in tine sa ma simti...

La pieptul meu as vrea sa stai
Sa te imbrac in cer cu stele
La pieptul meu as vrea sa stai
In liniste sa zbori, in mine sa te simt.....

In brate as vrea sa te strang
In ritm de inimi sa dansam
In brate as vrea sa te strang
S-adornmi, in vis sa ne gasim...

Sa te sarut mereu as vrea
Nectar pe buze sa iti torn
Sa te sarut mereu as vrea
Sa uit, sa uiti sa fim doar unul

2 comments:

musette said...

"Un vis pe care n-am sa-l dorm". Stiu ce inseamna. Am invatat ca cel mai frumos vis poate fi viata. E o lectie pe care n-o banuiam, dar care mi s-a intiparit in adancul fiintei.

Cand iti faci public blogul? Abia astept sa te promovez....meriti!

elenita said...

Superba poezie...m-ai impresionat, ca atare, voi citi cam tot ce scrii...bravo