Am buzele crapate, ce ma fac?

Va rog, nu veniti cu sfatul "ia-ti balsam de buze de la Avon sau Nivea", ca nu tine.
Despre altceva e vorba in propozitie. Despre cum gandurile nespuse raman pe buze. De acolo vreau sa le rup, sa le smulg si chiar sa le jupoi. Sa nu le mai simt acolo. Si cand in sfarsit jupoi un strat vine un nou val de idei neverbalizate.
Asa umblu eu de la o vreme, cu buzele mancate. Port pe buze o carte cu ganduri mute, un jurnal cu dorinte ramase intre doua lumi, ca niste fantome.
Sunt satula de carnea vie de pe buzele mele. Sunt satula de o relatie care imi sfredeleste buzele. Vreau o relatie care sa imi pastreze buzele capsunoase.

Vreau.
Sa traim orgasme literare.
Sa asculti muzica prin (din) mine.
Sa vezi culori prin (din) mine.
Sa citesti poezia prin (din) mine.
Sa auzi tacerea prin (din) mine.

Vreau.
Sa soptesc.
Sa spun.
Sa tip.
Sa gesticulez larg
Povestea unui viitor al nostru.
Sa ma excit povestind
Sa lesin doar gandindu-ma
Sa-mi revin si sa o iau de la capat.
Cu buze capsunoase intredeschise.

No comments: