Cand jumatatea vrea sa fie un intreg


Recent am primit pe mailul de la serviciu urmatorul mesaj de la seful meu: “Va reamintesc, programul de lucru incepe la 9:30. Daca apar probleme, exista anumite motive care va impiedica sa ajungeti, anuntati intarzierea”. Intr-adevar, programul meu de lucru incepe la ora 9.30 (adica pana in 10) si se incheie la 6.30 (mai exact un pic dupa 6). Daca e sa dau pe repede inapoi, doar in primele zile cand m-am angajat aici am luat in serios aceste jumatati. Dupa aceea am luat exemplu bun de la cei cu vechime in agentie: cine ajunge la 10.5 a intarziat, cine ajunge la 9.55 este “just in time”.

La fel si seara. E batator la ochi sa pleci inainte de sase si este imperios necesar sa pleci pe la 6 si 10. Dupa ce am reflectat un pic asupra mailului suparat am conchis: jumatatile sunt neglijabile si doar intregul are greutate. Ca dovada, chiar incepand cu ziua urmatoare toata lumea a venit la birou, la ce ora credeti? Corect! la 9.55. Cam ca de obicei.

... am avut candva o jumatate pentru jumatatea mea. Acum jumatatea si-a pierdut cealalta jumatate. Si cea care a ramas a spus ca se va face intreg pentru a acoperi jumatatea lipsa. I-am dat voie, incercand sa urmaresc zilnic daca reuseste sa cloneze inca o jumatate. Timp de jumatate de an m-am mintit ca experimentul a reusit. In ziua in care mi s-a amintit ca am program cu jumatati m-am despartit de cel care pastra o jumatate pentru mine. Acum sunt eu si cu mine si facem un intreg de care sunt multumita. Iar adevarata jumatate nu va incerca niciodata sa isi cloneze perechea, pentru ca nu o va lasa sa moara.

3 comments:

Anonymous said...

Nu exista jumatati.
11 este un intreg.
format din doua intraguri.
1 intreg tu si 1 intreg eu.

Anonymous said...

Daca "jumatatea si-a pierdut cealalta jumatate" inseamna ca nu era jumatatea...

Once we accept our limits, we go beyond them. said...

//Daca "jumatatea si-a pierdut cealalta jumatate" inseamna ca nu era jumatatea... // :):)
se pare ca fiecare jumatate are o jumatate...intreaga(?)