Ce faci?

Mereu am avut ezitari in a raspunde acestei intrebari. La inceput raspundeam prin actiunea pe care o faceam in acel moment (curat cartofi, ma pensez, iata fug acolo si acolo sa fac aia si aia). Apoi am scurtat raspunsulpana la Bine, ca asa am vazut ca se practica - raspuns inchis si expeditiv, care nu te indeamna sa continui discutia.
Sa va raspund la aceasta intrebare cum as raspunde unui prieten drag, care stie ca eu pot povesti ce fac pe bune fara sa fie necesar sa ma intrebe.
Sunt o buburuza, nimic nou pana aici. Dar stiti de ce am aripi rosii? Simplu pentru ca sunt emotiva. Traiesc emotii, respir emotii, ma hranesc cu emotii. cand acestea dispar intorc muntii sa le regasesc si daca nu le aflu, fug. alerg, alerg, pana dau de noi emotii.
sunt in perioada in care dupa un gol emotiv am nimerit intr-un lac al emotiilor. Lacul e atat de mare, incat acum, un pic atrofiata de lipsa, nu stiu sa le fac fata si ma obosesc.
Azi am facut lucruri buburuzesti. Am mers la iarba verde cu trei baieti care nu ma intereseaza in niciun fel, ceea ce m-a facut sa nu imi pese ce vor gandi despre mine. Mi-am pus cerceii cu ursuleti in urechi, geanta rosie-stropitoare peste umar si sapca rosie. Si cu un aer je m-en fiche-ist am urcat intr-o Dacie de 15 ani vechime care se dezmembra, de parca as fi urcat intr-o limuzina.
La iarba verde am mancat pe saturate, iar apoi toata oboseala acumulata a iesit din mine prin cantec si dans. Am topait 3 ore fara pauza, am urlat cat m-au tinut corzile vocale, iar cand am obosit am cazut epuizata pe scaunul masinii si am inceput sa cant melodii uitate, dar amintitte. Nu stiu de unde imi veneau cuvintele, erau acolo intr-un sertar prafuit si niciodata deschis pana acum.
frica, supararea, dorul, iubirile neimplinite, tensiunea, presiunea - toate au rabufnit vulcanic si s-au prelins din mine prin urlet, dans si cantec. am fost beata fara sa fi baut, am fost drogata fara sa ma fi drogat. Am fost o buburuza care nu a mai putut zbura din cauza emotiilor de aceea a avut nevoie sa scuture praful de pe aripioare sa se relanseze cu mai mare avant, cu mai mare dor de viata cu mai mare dorinta de pasiune.

No comments: