Despre mine cu drag


azi am inchis o usa si am deschis alta si, de parca nu era suficient, m-am intors sa ma revad cu oamenii lasati dupa o a treia usa inchisa acum ceva vreme. Mai explicit, azi am anuntat preavizul de la un job si am zis da, de stare civila, altui job si spre seara m-am revazut cu colegii de la primul loc de munca. s-au intamplat multe.
azi cei carora le-am spus nu s-au razbunat zicand ca ma supraapreciez si ca am fost supraevaluata, iar eu, in semn de protest, mi-am aplicat un outfit de imprumut si, in pielea mea, dar in haine straine, am mers la concert. M-am simtit Audrey Hepburn in Breakfast at Tiffany-s, si ea purta identitate de imprumut, fiind foarte bine in pielea ei. ajunsa acasa am inceput sa dansez pe melodiile
Lola (http://www.youtube.com/watch?v=kMRbUD5XIjk&feature=related )
si Lola (http://www.youtube.com/watch?v=-ig3g7U8wDM ).
sunt foarte bine! am incaput intr-o rochie (little black dress) 36 cumparata pentru fotomodele. am imprumutat accesorii de la cineva si mi-am facut ochii cu tus verde. si am fost EU. Mi s-au deschis noi dorinte, de fapt nu sut noi, tot alea sunt, anuntate si intr-un post de acum ceva vreme - sa redevin o buburuza zumzaitoare, sa fac investii intr-o rochita audrey hepburn, sa ma bucur ca de acum incolo imi voi permite niste ore la cosmetica, niste ore la masaj, niste ore pentru rasfat, sa conteze mai putin ce zic altii, ca pana la urma conteaza ideea cu care traiesti tu despre tine si nu ce spun altii. si orice ar fi, raul duce spre bine. cred ca de azi am trecut din linia neagra spre linia alba a vietii si suna tare bine viitorul asa incert cum e. ei, iata deja am scris un post de buburuza zumzaitoare. e cazul sa ma opresc sa ma demachiez si sa ma bag in pat. maine va fi o zi frumoasa.

2 comments:

Anda said...

A revenit buburuza mea zumzaitoare!!! Am si eu o little black dress si, fie ce o fi, o voi purta cu mandrie! Nu conteaza ce zic cei din spatele usilor inchise! Conteaza cei care merg cu tine pe culoare nenumarate, dincolo si dincoace de liniile de toate culorile, cei care iti admira tusul verde si sunt gata oricand sa iti vorbesca non-stop (cum le sade bine) despre...orice!
Zum-zum back!

Buburuza said...

Bine ai revenit la mine in ospetie, Anda draga! Hai sa zumzaim ca doua buburuze vieneze, ca la asta ne pricepem cel mai bine.