Hibernare afectiva


Birlogul meu este cochet. Miroase a flori de lacramioara sau a mosc, in functie de dorul care ma cuprinde: de iarna tunisiana sau de vara de la Manta.
Barlogul meu este tapetat cu tot ce nu te-ai gandi ca poate sta pe pereti: patru evantaie desfacute prietenos, 7 posete de 7 stiluri (charleston, etno dominican, boho chic, hippy, classic, copilaresc, frantuzesc), un numar variabil de curele si un numar incert de coliere. Colierele - cadouri primite de la foste iubiri sau siraguri facute in ore de liniste - bilute insirate gand cu gand, fire impletite film cu film, noduri legate vorba cu vorba.

Barlogul meu este un mix de dispozitii. Are un colt al copilariei, unde am depozitat bilute de sticla, un felinar umplut cu scoici de la mare, niste trandafiri de desert, niste nisip din Sahara, cateva jucarii. Un colt al lui Guttemberg: albume de arta, reviste de femei, ziare de aici si de aiurea, carti de inima albastra sau de minte inrosita - intr-un cuvant calorii pentru suflet si minte. Un colt ZEN burdusit cu numaistiu cate sortimente de ceaiuri, condimente si dulceturi. Un colt muzical cu un diapazon de la DDT la Lisa Ekdahl, trecand prin Anais, Nancy Ajram, presarat cu carti audio. Si o cutie chinezeasca, pictata, cu 5 sertare si-o oglinda unde ascund vise.
Barlogul meu este un refugiu pentru cei rataciti in ganduri, pentru cei raciti de priviri profesionale, pentru cei obositi de cuvinte zornaitoare, pentru cei opriti la rascruce de drumuri.
... Merg acasa sa beau un ceai

No comments: