Asa cum sunt


Buna ziua, sunt buburuza si fac margele si nu ma tratez.


Stiati ca-uri despre mine:

Beau ceai cu dulceata (preferabil de visine),

Ma uit de 10 ori la acelasi film daca imi place foarte mult,

Am genti agatate pe pereti,

Ascult rock rusesc,

Port ciorapi colorati,

Ma imprastii pe tot patul cu bilute si cordelute cand fac bijuuri,

Vorbesc cu accent cand o sun pe mama,

Stau in cafenele si citesc

Vorbesc prieteneste cu oamenii si acestia interpreteaza ca flirt

Ma uit urat cand sunt nedreptatita

Am farfurii de ceramica si voi avea si mai multe cand am sa fiu la casa mea

Nu vorbesc mult, dar ascult bine

Nu gust mistouri, nici cele facute pe seama mea nici cele servite altora, de aceea mi se reproseaza ca nu am simtul umorului.

Am simtul umorului si apreciez glumele inteligente

Fac cercei din panglicute de 3 dimensiuni si de o infinitate de culori

Sunt burete de energii

Ma imbrac din magazine pe care le descopar intamplator hoinarind prin oras.


E destul pentru azi, ca sunt izvor nesecat de stiati ca-uri. Da, e important sa spun si ca sunt modesta.


6 comments:

Anonymous said...

si interesanta, cu siguranta...astept urmatoarele "stiati ca"-uri... :)
duminica placuta!

Anda said...

Zic eu, zic eu...
Buburuza este cea mai buna gazda din lume, stie si sa povesteasca mult si bine, nu doar sa asculte (mi-a ramas si acum in minte reteta aia de prajitura "cabanutza" sau cum s-o chema, de la terasa din Viena), gusta mistourile pe care le fac la adresa mea mai bine decat oricine, cand rade, o face din tot sufletul, nu tine suparare si in rest e...ca mine: usor de placut, dar greu de cunoscut cu adevarat...Si merita iubire, multa si adevarata!
Aaaa, da, si suntem modeste amandoua!!!

Buburuza said...

Anda draga, cand mai bem un ceai? Cand desfacem colanul?

Anda said...

Trece-ma in agenda pentru urmatorul week-end! Pana atunci va trece greul si pentru mine...
P.S. Nu pot sa cred ca ti-ai amintit de colan :P

Buburuza said...

Asa facem, in weekend ceai, biscuiti si margele! Buburuzeala curata!

Anonymous said...

russian rock rocks!