EU: oricum sunt intr-o amorteala admirabila
EU: din care nu imi mai revin
cineva: cum adica?
EU: asa
EU: in general
EU: sunt ca un copac care desi stie ca ar fi cazul sa infloreasca mai sta oleaca cu frunzele in muguri
cineva: asta cum sa inteleg
cineva: copacul am inteles ce face, dar tu?
EU: pai asta fac si eu
EU: hibernez
cineva: pe mine ma doare capul de cateva zile
EU: sunt intr-o amorteala
EU: de nu pot nici macar schita emotii
EU: ma bucur rar, ultima bucurie a fost ieri
EU: stii care a fost?
cineva: care?
EU: am mers 20 de metri pe bicicleta (nu am mai urcat pe bicicleta de vreo 10 ani) si nu am cazut. ametitoare senzatie

1 comment:

Anonymous said...

cum sa te vindeci de o amorteala ce doare? ceea ce doare e de fapt ce nu simti.. cum spuneai " nu pot nici macar schita emotii" .. lipsa bucuriilor de fiecare zi sufoca viata . cum sa nu te bucuri de o raza de soare.. de o floare.. de o buburuza (chiar azi am avut una in camera, si asa am gasit blogul tau) .. sunt multe motive care sa aduca un zambet in fiecare zi.. cred ca depinde numai de cum le privim.. si daca le lasam sa patrunda in adancul sufletului... atat am avut de spus.. acum ma retrag in carapacea mea, pe care nimeni nu o poate zdrobi.....