Ganduri la drum lung


E ciudat cata singuratate ma poate coplesi cand sunt la drum lung. Cele mai frumoase declaratii de dragoste le-am scris in tren. Cele mai groase franghii ale dorului mi-au strans cosul pieptului in noapte urmarind drumul infinit ce mi se deschide in fata.
Ceea ce ar trebui sa fie promisiunea unui nou inceput in realitate e un hau spre trecut care se deschide necrutator in drum.
Inconjurata de doua ziare, o carte, un mp3 player si de doi colegi de drumetie sunt de fapt singura in fata amintirilor. Le urasc. Sunt prea acutite, prea inutile, prea ... oricum vreti voi.
In drum, in tactul rotilor de tren amintirile se strecoara smecher din buzunarul ascuns din suflet, pe care il credeam bine zavorat, si imi musca cu nesat din firea mea, din increderea mea din tot ce am eu mai optimist in mine.
In drum mi se umple sufletul de nevoia de a spune tot ce simt pentru o lume intreaga si pentru fiecare om in parte. Simt ca fiecare om care a fost doar pasager in viata mea are dreptul sa stie ce a insemnat pentru mine, ca el, cel lipsit de importanta in zilele obisnuite, la drum lung devine brusc aproape si drag si acut de important.
In tren simt dorinta netarmuita sa imi cer scuze de la toti cei carora le-am atins dureros sufletul, intentionat sau din prostie.
In tren simt nevoia sa traiesc cu porii sentimentali deschisi pana la sufocare, cu un consum nebun de energie, dar si cu bucuria de a fi vie cu adevarat.

2 comments:

Anda said...

Stii ca se spune ca starea pe care o ai, la drum lung, depinde si de pozitia locului? :) Pare ciudat, dar daca mergi cu fata, te indrepti spre ceva, esti optimist, nerabdator, doritor de nou...iar daca ai loc cu spatele, simti ca lasi ceva in urma, ca te indepartezi de ceva...sentimente...cuvinte nerostite...ceva ce "ar fi putut sa fie"...

Iti doresc sa privesti mereu inainte, cu energie si cu viata in tine...Iar "pasagerii" din drumul tau carora le-ai atins sufletul vor fi mereu aproape...

Buburuza said...

Textul asta a fost scris sub forma de doua sms-uri lungi salvate ca draft in mobil. Astfel am mai batut un record - cel mai lung sms din viata adresat mie. :)
De acum incolo, voi merge mereu cu fata. Multumesc pentru sfat, draga Anda.