Revelatie


EA: am uitat sa te intreb ce planuri ai pe 2008 (din ce poti sa spuisigur)?
EU mi-am propus sa imi gasesc jumatatea
EU: atat
EA: iti pare putin?
EA: si cum te-ai gandit sa o cauti ?
EU: aici strategiile nu merg (Ca doar nu era sa ii spun cum :) )
EU: tu ce planuri pe 2008 ai?
EA: sa-mi pastrez jumatatea!
EU: iti aluneca din maini?
EA: nu
EU: asta e bine
EU: deci nu vei depune efort insemana ca tb sa iti mai gasesti cel putin un obiectiv
EA: mai am
EA: dar important era acesta care ti-am spus
EA: si inca unul care influenteaza pe toate celelalte
EA: si anume dezvoltarea spirituala
EA: curatirea si aruncarea parazitilor cotidieni si lumesti
EA: e perioada in care nu am bani, si nu imi permit nici o cumparatura...si fii atenta ce carte citesc eu in perioada asta frumoasa "N-am nimic de imbrcaat"!

No comments: