M-am inselat


Am crezut ca esti ceea de ce am nevoie. Nu esti. Am crezut ca sunt ceea de ce ai nevoie. Nu sunt. Am crezut ca imi poti oferi ceea ce merit. Nu poti. Am crezut ca iti pot oferi ceea ce cauti. Nu pot. Traim in unversuri diferite si avem asteptari deiferite. Eu imi doresc sa imi petrec alaturi de tine zilele si noptile. Tu preferi jumatatea de masura, noaptea. Eu imi doresc sa aud cuvinte din gura ta, dar nu ajung decat sa aud suspine in intuneric, si un "mai vorbim" sec dimineata. Universurile asteptarilor noastre se interseceaza rar si nu pare sa se schimbe ceva in curand. Nu vreau sa imi umplu doar noptile cu tine. Am alte asteptari si daca tu nu esti in stare sau nu esti pregatit sa mi le satisfaci, pleaca acum, cat inca nu mi s-a deschis prea tare rana. Pleaca atat timp cat am mari sanse sa plng doar putin dupa tine, pleaca si plecat sa ramai. Nu am chef de jocuri, nu am chef de nopti . Vreau zile pline si senine langa cineva care stie, vrea si poate sa mi le ofere. Daca nu esti tu acela, sigur este undeva cineva care ma cauta. Imi pare rau ca nu esti tu, dar stiu sigur ca intr-o zi voi ajunge sa ma bucur ca nu esti tu. Adio si nu pe curand

No comments: