Despre bucurii simple


Nici nu poti sa iti imaginezi cate bucurii imi aduci in fiecare zi.
Cand ramai la mine ma bucur cand ma saruti dimineata la plecare sau cand iesim impreuna din casa si mergem de mana pe jos pana la metrou. Cand iti fumezi trabucul primit de la mine si imi povestesti despre lucruri pe care nu le pricep. Cand noaptea inainte de un somn implinit te uiti la ceas te miri si imi zambesti.
Cand ne vedem in oras ma bucur ca imi ceri un sarut si ai o fata multumita atunci cand il primesti. Cand te faci ca nu ma vezi tinand privirea fixa iar eu te privesc tinta pana vad ca se incretesc muschii de la coada ochiului si ochii incep sa iti zambeasca. Cand imi faci cu ochiul si iti fac cu ochiul si ne zambim. Cand ne plimbam pe strada si imi zici cum sa tin laba piciorului pentru a avea un mers elegant si obligatoriu imi spui ca ai facut 8 ani de dans deci stii despre ce vorbesti. Cand imi iei geanta si mi-o duci si ma intrebi ce car in ea de e atat de grea. Cand te amuzi de pasiunile mele si in acelasi timp te vad bucurandu-te pentru ca ma bucur eu. Cand sunt pe jumatate adormita la tine in brate ma intrebi "ai adormit copilas?". Cand in linistea intunericului imi pui cele mai neasteptate intrebari. Cand imi descarci muzica in calculatorul meu si o descopar cand sunt singura - muzica italiana melodioasa si lenta, romanctica -asa cum ai numit-o tu. Fiecare gest, fiecare vorba, fiecare privire ma face din ce in ce mai fericita ca sunt langa tine. Inca nu ti-am zis ca te iubesc. E o bucurie simpla pe care o aman, pentru ca si amanarea e o bucurie.

1 comment:

Anonymous said...

Bucurii simple e un fel de pleonasm pentru ca bucuriile adevarate SUNT simple. Iar suma lor este fericirea. Ma bucur mult de tot ca a poposit in viata ta.