... a fost odata

am minte scurta. nu stiu azi ce am facut ieri. nu stiu adesea nici ce am simtit pentru cineva candva. dar in toata aceasta uitare raman vii cateva momente, ca niste semne distinctive pe relatiile mele. De iubire, de prietenie sau de indiferenta. Spunea cineva ca oamenii apar in viata noastra cu o misiune, pentru un sezon sau pentru o viata. Mult, foarte mult timp, dupa ce un drum se desparte in doua, revenind de fapt sa starea initiala, am puterea sa recunosc ”misiunea” celui plecat. De fiecare data alta, de fiecare data altul. urmand aceasta logica, de cativa ani, imi invat lectia destul de repede, deoarece misiunile mele in viata lor si a lor in a mea se incheie dupa doar cateva luni. Toate au in comun un singur lucru: ma pregatesc pentru a primi acel om care va aparea in viata mea pentru o viata.

1 comment:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.