Definitii

Ce-a fost vraja candva, nu, sa nu uitam
Ci mereu cu iubire s-admiram!

Cam asa as defini acest jurnal online al meu.
Locul unde nu uit ”ce-a fost vraja candva”.
Locul unde intorcand capul in urma imi fac vant sa merg inainte.
Locul care inca mai tine minte trairi pecare eu le-am uitat sau le fac uitate.
Locul unde printre randurile triste scrise durut la un moment dat pot citi doar eu puterea de a renaste si de a ma aventura cu mai mare elan in urmatoarea lupta.
Locul unde las sa se vada de sub armura rochia de matase subtire ca o tesatura din fir de paianjen.
Locul unde daca ai acces ai castigat increderea mea, iar poate la un moment dat chiar iubirea mea...
Si chiar daca imi impart gandurile cu oameni dragi azi sau alta data acest loc ramane doar al meu ca in prima zi cand l-am descoperit.

http://www.youtube.com/watch?v=qFObrjHWt9s

No comments: