Pareri pe cap de locuitor

Pareri, fiecare are pareri. Mi se pare, mi se nazare, parerea mea. comentarii ca sa nu taci, sa nu isi faca cineva parerea ca nu ai pareri. pareri in dialog, agresive, pareri pe care nu le mai spui, ca sa se auda mai bine decat a altora trebuie sa te lupti pentru ele. nu castiga cine are dreptate, ci cine isi tipa parerea mai tare. Imi plac blogurile, nu imi plac parerile sub posturi aplicate doar pentru a emite o parere, a bifa prezenta, a-ti pune numele sub text. Pareri sub articolele online ale revistelor, agresive, deloc constructive - pareri despre oamenii din jur, despre persoane pe care le stim, dra mai ales despre persoane pe care nu le stim. o parere, inca o parere, a treia parere si iata si prejudecata. e rusinos sa nu ai o parere in ziua de azi. e rusinos sa nu te poti pronunta cu privire la un subiect. Tacerea e rusinoasa. E vremea parerilor!

No comments: