Berea nu e mai dulce cand cresti mare

Prietena mea ce mai buna imi povestea ca atunci cand era mica si ii vedea pe cei mari ca beau berea amara era foarte derutata. Cum pot adultii sa bea ceva atat de amar. Concluzia ei la acea varsta a fost una: cand esti mare berea are alt gust. Cu cat mai mare cu atat mai dulce. Anii au trecut, iar berea nu si-a schimbat gustul.
Acum ceva vreme am avut ocazia sa asist la o discutie dintre niste prietene. toate aveau cam 30 de ani. Despre ce vorbesc fetele la 30 de ani? Despre acelasi lucru: discutii cu baieti pe mes ”el a zis asta, eu am zis asta, oare trebuia sa ii zic asta?”, prima intalnire la o cafenea ”nu m-a condus pana acasa, nu m-a tinut de mana”, o relatie cu cineva langa care iti e cald dar nu iti e drag ”Mergem la mare la munte, dar nu ma vad alaturi de el”. Am avut un deja vu. Am asistat la aceleasi discutii pe care le am eu cu prietenele mele de 25 de ani, aceleasi pe care le aveam cand aveam 20, aceleasi pe care le aveam si la 17 ani.
Oare la ce varsta se scimba dialogul? Oare cand berea devine dulce?

1 comment:

Anda said...

Berea devine dulce cand ne facem mari. A fi mare nu tine de varsta. Se poate intampla mai devreme, mai tarziu...uneori alergam o viata (credem noi) inspre acel moment cand berea va deveni dulce, iar discutiile despre ceea ce am spus sau ar fi trebuit sa spun/fac/primesc inutile. Pentru ca vom fi fericite.
Pana atunci, visam, asteptam, traim...