Purtatoarea de masti


Toate sunt ale mele. NU le ascund, apar pe rand, fara sa le chem, fara sa fie nevoie sa le scot din nu stiu ce sertar ascuns al sufletului meu. Apar si gata.

Masca 1: Buburuza puternica. Un pic certareata, daca i se face o nedreptate, un pic acida daca e in mediul propice, o idee exagerata daca pune suflet, perfectionista - prin definitie.

Masca 2. Buburuza prietena: Gata sa ofere , cand i se cere si mai ales cand nu i se cere, dar simte, cu urechi gata sa asculte, cu ochi gata sa vada, dar si cu gura gata sa vorbeasca, dornica sa ofere pentru bucuria celorlalti si pentru bucuria ei.

Masca 3. Buburuza indragostita. - brusc devenita gospodina, din dorinta de a oferi un camin, chiar si celui care salasluieste doar in gandurile ei, posesiva din dorinta de a oferi mult, tot mai mult, linistita, pentru ca simte gandurile cuiva indreptate catre ea, poznasa, de prea multa fericire, visatoare, pentru ca nu traieste in realitate, complexa, descoperindu-se mereu si mereu.

Masca 4: Buburuza parasita - ratacita printre prea multe amintiri, zambitoare, pentru a ascunde durerea, dezamagita, pentru ca iar a crezut in fantome, increzatoare, la inceput, sperand ca procesul este reversibil, resemnata, mai apoi, si trista, intr-un final, ca povestile sunt scrise de si pentru altii. Imprastiata intre multe intalniri din agenda, slaba in fata micilor tristeti ale zilei. Puternica o data cu trecerea timpului, cand iar isi pune Masca 1

2 comments:

Anda said...

O Buburuza optimista exista pe acolo? Este masca pe care mi-am propus sa o port, sperand sa n-o mai simt, la un moment dat. Azi mi-a reusit. Si a fost o zi buna.

Anonymous said...

Buburuza, chiar si in cele mai negre si ploiase zile, este optimista, asta e firea ei si imi place ca incerci sa gasesti in tine si in mine aceasta masca.